Metoda STRUCTOGRAM to nowy, lepszy sposób myślenia o analizie firm z branży finansowej. To sposób na zrozumienie struktury firmy oraz jej mocnych i słabych stron. Udowodniono, że jest bardziej dokładna niż konwencjonalne metody i staje się popularna zarówno wśród inwestorów, jak i ekspertów.
Analiza struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa finansowego za pomocą metody STRUCTOGRAM
Struktura organizacyjna to sposób, w jaki organizacja organizuje się w celu wykonywania swoich działań. Może być tak prosty jak firma lub tak złożony jak rząd. Strukturę organizacyjną można również określić jako „model biznesowy” firmy.
Structogram, czyli metoda STRUCTOGRAM, to narzędzie analityczne wykorzystywane przez przedsiębiorstwa finansowe i rządy do oceny złożoności ich organizacji. Metoda opiera się na założeniu, że organizacje są złożonymi systemami, które można modelować za pomocą sieci węzłów i relacji między nimi. Metoda STRUCTOGRAM jest szeroko stosowana w finansach i administracji, ponieważ umożliwia ludziom zrozumienie, jak złożone są ich organizacje.
4 sposoby na zwiększenie wydajności firmy za pomocą STRUCTOGRAMU
STRUCTOGRAM to dla firm świetny sposób na identyfikację wąskich gardeł w ich firmie. Pomagają również zidentyfikować najlepszych wykonawców, którzy mogą być przeoczanym lub niedocenianym zasobem. Firmy mogą wykorzystać te diagramy, aby uzyskać wgląd w to, gdzie znajduje się najwięcej problemów i jak można je rozwiązać.
4 sposoby to:
- Dowiedz się, gdzie możesz obniżyć koszty lub zwiększyć zyski dzięki nowej strategii.
- Skróć czas potrzebny pracownikom na wykonanie pracy.